top of page

Shipping & Retur

Shipping Policy
Retur & Bytte Policy

TOLKNING OG DEFINISJONER
Ordene der den første bokstaven er stor har betydninger definert under følgende forhold. Følgende definisjoner skal ha samme betydning uavhengig av om de står i entall eller flertall.
Definisjoner
For formålene med denne retur- og bytteretningslinjen:

Forretningsselskap (referert til som enten 'Selskapet', 'Vi', 'Oss' eller 'Vår' i denne Avtalen) refererer til YOUNIS CARE Beliggende i Stjerneveien 1D, NO.
Varer refererer til varene som tilbys for salg på Tjenesten.
Bestillinger betyr en forespørsel fra deg om å kjøpe varer fra oss.
Tjenesten refererer til nettstedet.
Nettstedet refererer til Min Side, tilgjengelig fra https://www.youniscare.no/
Det betyr at individet som har tilgang til eller bruker tjenesten, eller selskapet eller annen juridisk enhet på vegne av denne personen har tilgang til eller bruker tjenesten, alt etter hva som er aktuelt.

 



GENERELL RETURPOLITIKK

Vi vil at du skal være fornøyd med kjøpet ditt. Hvis du ikke er helt fornøyd, kan du returnere produktet til oss og vi vil enten reparere/erstatte det, eller kreditere kontoen din. Du er kvalifisert for REFUSJON eller UTVEKSLING som er underlagt vilkårene nedenfor:
Alle varer er kvalifisert for retur unntatt produktene som er: Salgsvarer
Du er alltid pålagt å sende tilbake varene ved å følge forsendelsesinstruksjonene:
Hvis det er aktuelt, sender vi deg en fraktetikett når returforespørselen er godkjent. Hvis du trenger å sende produktene med en transportør, vennligst bruk følgene leveringsadresse: Stjerneveien 1D 3113 Tønsberg. Husk å inkludere returdeler i pakken.
 

ANGRERETT
For å være kvalifisert for refusjon, må du returnere produktet innen 14 dager etter kjøpet. Hvis produktet er skadet på noen måte, eller du har startet returen etter at 14 dager har gått, vil du ikke være berettiget til refusjon.
For at produktet skal være kvalifisert for refusjon, må du sørge for at disse betingelsene er oppfylt:
Produktet må returneres i originalemballasjen
Produktet er ikke brukt eller skadet
Produktet må inneholde originale etiketter (hvis aktuelt)
Produktet må ha kvitteringen eller kjøpsbeviset
Bortsett fra disse betingelsene er det produkter som kan returneres, men som ikke kan refunderes som angitt i følgende:


Etter at vi har mottatt produktet ditt, vil vårt team av fagfolk inspisere det og behandle refusjonen din. Pengene vil bli refundert til den opprinnelige betalingsmåten du brukte under kjøpet.

 
RETURERKLÆRING

Produkter kan byttes til en annen størrelse eller fargevariasjon, forutsatt at slik variasjon er tilgjengelig. Kunder har lov til å bytte til varen innen 14 dager. Bytter som overstiger 14 dager vil ikke bli behandlet.
For å være kvalifisert for utveksling, sørg for at følgende betingelser er oppfylt:
Produktet må returneres i originalemballasjen
Produktet var ikke brukt eller skadet
Produktet må ha kvitteringen eller kjøpsbeviset
Du er pålagt å sende tilbake produktet for at varen skal inspiseres og erstattes.

Du byttet produkt vil bli behandlet når varene er mottatt og betingelsene er bekreftet.
Du får rettigheter til å bytte varen, én gang. Forutsatt at alle vilkår i Return Policy er oppfylt.
HVORDAN STARTE EN RETUR
Hvis du har en forespørsel om retur, refusjon eller bytte og hvis du har ytterligere avklaringer og spørsmål, ikke nøl med å kontakte oss via vår:

E-postadresse: info@youniscare.no
Du vil bli oppdatert for deres returstatus via deres EMAIL, forutsatt at kontaktinformasjonen registreres til oss.

bottom of page